سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به سه تن نمی نگرد و با آنان سخن نمی گوید : پیشوای ستمکار، پیرِ زناکار و عابد متکبّر . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :9
کل بازدید :316332
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/1/9
9:30 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
دانشجو پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته

به گزارش خبرگزاری پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، اسماعیل کوثری ‌نایب رئیس ‌کمیسیون امنیت ملی مجلس در جمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی مالک اشتر ‌‌با اشاره به ملی شدن صنعت نفت افزود: ‌بعد از ملی شدن صنعت نفت، آمریکایی‌ها جانشین انگلیسی‌ها در ایران شدند و به مدت 25 سال تسلط همه امور را به عهده گرفته و در سال 1343 قانون کاپیتولاسیون را در ایران وضع کردند و از مردم ما حق توحش می‌گرفتند.

شهید طهرانی‌مقدم در 23 سالگی ساخت موشک‌های دوربرد را آغاز کرد 22 دی 1393-11:31:34 منبع خبر: خبرگزاری پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس فرستنده: دبیر  برای نمایش کامل تصویر کلیک کنید

 

وی با بیان اینکه در آن زمان استکبار جهانی و به ویژه آمریکا منافع بسیاری در ایران و منطقه داشتند، اظهار داشت: از 6.5 میلیون بشکه نفتی که در کشور استخراج می‌شد نیم میلیون آن به مصرف داخل می‌رسید و از حاصل درآمد 6 میلیون بشکه نیز چیزی حدود 15 تا 16 درصد به کشورمان پرداخت می‌کردند ‌که همان هم صرف خرید سلاح و جنگنده از آمریکا می‌شد.

 

‌نایب رئیس ‌کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: بعد از انقلاب بالغ بر 80 هزار مستشار آمریکایی از کشورمان پا به فرار گذاشتند و گمان می‌کردند صنعت نفت ایران از بین خواهد رفت، اما ‌جوانان ایرانی به پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه دست یافتند ‌و امروز کشورمان به ‌قدرت‌‌ ‌بزرگ منطقه تبدیل شده است.

 

وی به نقشه‌های شوم استکبار علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران طی 36 سال گذشته اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها که در طراحی توطئه‌های مختلف علیه نظام و انقلاب شکست خورده بودند، تصور می‌کردند با تحمیل جنگ به ایران به راحتی می‌توانند نظام را سرنگون کنند، اما دو عامل اصلی رهبری و مردم تمامی محاسبات دشمن را برهم زد.

 

کوثری با اشاره به نقش جوانان انقلابی در آن دوران که تمام دغدغه‌شان اطاعت از رهنمودهای حضرت امام(ره) بود، خاطرنشان کرد: یکی از این جوانان که برای انقلاب و نظام از تمام وجود تلاش می‌کرد، ‌شهید حسن طهرانی‌مقدم‌ بود.

 

‌ فرمانده لشکر27 محمد رسول‌الله در دوران دفاع مقدس با بیان خاطره‌ای از شهید طهرانی مقدم گفت‌: این شهید بزرگوار که در عملیات خیبر 23 سال بیشتر نداشت در جلسه‌ای با شهید ‌ همت گفته بود که موشک‌های دوربرد خواهد ساخت و همان طور که دیدید موفق به ساخت این موشک‌ ‌شد.

 

وی با اشاره به پیشرفت روزافزون ‌متخصصان و دانشمندان جوان ایرانی در انرژی هسته‌ای تاکید کرد: ‌اکنون نیز در بحث هسته‌ای جوانان این مرزوبوم از دل‌وجان مایه می‌گذارند.