سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استمرار غفلت، بینایی را کور می کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :34
بازدید دیروز :36
کل بازدید :316805
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/2/6
5:0 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته
یک روحانی پس از 85 سال برای نخستین بار آیاتی از قرآن کریم را در یکی از مشهورترین بناهای تاریخی استانبول قرائت کرد.
 به نقل از آرت دیلی: مسجد "حاجی صوفیا" پرآوازه‌ترین بنای شهر استانبول در دهه 1930 میلادی توسط پایه‌گذاران سکولار ترکیه به موزه تبدیل شد و ترک‌های مخالف مذهب تاکنون تلاش بسیاری برای جلوگیری از هرگونه حرکتی در جهت اسلامی‌سازی مجدد این بنا کرده‌اند.
تلاوت قرآن در مسجد حاجی صوفیا پس از 85 سال +‌ تصاویر
جمعه گذشته در مراسمی به مناسبت گشایش نمایشگاهی با عنوان "عشق پیامبر" در این موزه، آیاتی از قرآن کریم توسط "علی تل" از روحانیون شناخته شده آنکارا در ابتدای مراسم تلاوت شد.
تلاوت قرآن در مسجد حاجی صوفیا پس از 85 سال +‌ تصاویر
در این مراسم که چند تن از مقامات اداری ترکیه نیز حضور داشتند، مسئول امور مذهبی ترکیه نیز دیده می‌شد. این نمایشگاه که به آثار خوشنویسی در زمینه ابراز علاقه به پیامبر اسلام اختصاص دارد، به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
تلاوت قرآن در مسجد حاجی صوفیا پس از 85 سال +‌ تصاویر
این عمارت فوق‌العاده که در قرن ششم میلادی ساخته شده در ابتدا کلیسا بوده است ولی پس از به قدرت رسیدن عثمانی‌ها و فتح شهر توسط آن‌ها در سال 1453 میلادی به دستور پادشاه عثمانی به مسجد مبدل شده و مناره‌هایی در کنار گنبد قبلی آن ساخته شد.مسجد "حاجی صوفیا" تا زمان سقوط دولت عثمانی فعال بود ولی در اواسط دهه 30 میلادی به دستور "آتا تورک" به موزه تغییر کاربری داد البته با به قدرت رسیدن "رجب طیب اردوغان" از حزب عدالت و توسعه در سال 2002، بحث‌هایی در خصوص تبدیل دوباره این بنا به مسجد صورت گرفته است.