سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین ذخیره، دانشی است که بدان عمل شود و احسانی است که بدان منّت ننهند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :16
کل بازدید :316337
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/1/10
2:25 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
دانشجو پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته
از اجرا در BBC تا جشنواره فجر انقلاب اسلامی
به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ جشنواره موسیقی فجر امسال با حال و هوای دیگری بعد از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر گزار می شود.

بنا بر این گزارش، در سالی که گذشته است بارها دلسوزان فرهنگی کشور از برپایی کنسرت هایی با خوانندگی زنان و انتشار فیلم آن در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف ابراز گلایه کرده و پاسخ وزارت ارشاد به این نگرانی ها صرفا سکوت و بی اطلاعی و یا جانبداری از برخی از خوانندگان زن بوده است.
در این میان شبکه های بیگانه BBC و VOA تا جایی که توانستند در همراهی با اقدامات وزارت ارشاد به تاریخچه موسیقی زنان و اهمیت آن و ترویج موسیقی و کنسرت خوانندگان زن در این پرداختند.

کنسرت تک خوانی خواننده زن در جشنواره فجر!

حالا نگاهی به برنامه ریزی موسیقی فجر نشان می دهد که 7 گروه از خوانندگان زن در فرهنگسرای نیاوران به روی سن خواهند رفت و هر چند اعلام شده است که این اجراها ویژه بانوان بوده اما در موارد مختلفی دیده شده است که اجراها از میانه آن به صورت مختلط ادامه می یابد.

اجرای مختلط پری ملکی در ایوان شمس

پری ملکی اولین خواننده زنی بود که بعد از اجرای زنده در شبکه BBC در تالار وحدت روی سن رفت و در حضور وزیر ارشاد به تک خوانی پرداخت و پروژه توجه دولت تدبیر و امید به تک خوانی زنان را از همانجا کلید زد.

کنسرت تک خوانی خواننده زن در جشنواره فجر!
پری ملکی بر اساس مشخص شدن جدول برنامه های جشنواره موسیقی فجر به صورت مختلط در ایوان شمس به اجرای برنامه می پردازد.

هر چند مشخص نیست علت توجه ویژه وزارت ارشاد به این خواننده زن چیست اما بسیاری از خوانندگان زنی که به تک خوانی روی آورده اند همگی از همراهان و شاگردان پری ملکی بوده اند.

اجراهای پری ملکی به صورت گسترده در رسانه ها موجود بوده و وی به راحتی در کشور تک خوانی می کند.
پری ملکی در تهران به اجراهای اختصاصی در برخی منازل پرداخته و مدتها جهت اجرا در موسیقی فجر به صورت غیر قانونی تمرین کرده است.

کنسرت تک خوانی خواننده زن در جشنواره فجر!

شبی ویژه پروین بهمنی

«پروین بهمنی» نیز خواننده محلی قشقایی است که وزارت ارشاد اعلام کرده است که یک شب را از جشنواره فجر به تجلیل از مقام پروین بهمنی اختصاص خواهد داد و پروین بهمنی در این اجرا قرار است لالایی قشقایی را بخواند.

کنسرت تک خوانی خواننده زن در جشنواره فجر!

بودجه دولت تدبیر و امید برای اکستر ها

پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد از بودجه فوق العاده و بی سابقه روحانی به اکسترها خبر داده و گفته است این اقدام نشان دهنده میزان توجه رئیس جمهور به موسیقی و اجرای کنسرت است

93/11/12::: 12:21 ع
نظر()