سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد، کلید اُنس گرفتن است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :16
کل بازدید :316352
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/1/10
1:32 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
عاشق آسمونی پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته
ملک سلمان

روزها نماز را در بیت الحرام به جماعت می‌خوانند و دم از تقوای الهی می‌زنند و در ظاهر هر روز را با فکر خدمت به زائران خانه خدا سر بر بالین‌های خونین می‌گذارند اما کیست که نداند پشت صحنه این رفتارهای ریاکارانه‌شان چیست؟ کیست که نداند اینان خوارج زمان‌اند؟
 قاریان و حافظانی که بویی از قرآنی که هر روز با لهجه غلیظ تر می‌خوانند، نبرده‌اند.
 یمن، امروز پشت صحنه این خائنان و حرمین است، 150 کشته یمنی که در شب قدر به شهادت رسیدند، [1] شاهدان چهره حیوانانی‌اند که روزها سر به سجده دارند و گلاب به خانه خدا می‌زنند اما نمی‌دانند، بوی تعفن جنایاتشان تمام جهان را پر کرده است.
همان‌هایی که در خطبه‌هایشان دعوت به تقوا و قرآن می‌کنند، ملت روزه دار یمن را می‌کشند و حتی به قول و قرار خودشان هم عمل نمی‌کنند حتی یکروز هم آتش‌بسی را که امضاء کرده‌اند، رعایت نکردند. [2]
 ای کاش زمانی که قاریان در بیت الحرام و مسجد الاقصی آیه 27 سوره بقره را می‌خوانند [3]و ملک سلمان در چرت روزانه خودش، خواب کشتار کودکان یمن را می بیند، کسی باید که فریاد بزند همینان مصداق فاسقان‌اند، کسانی که عهدها را می‌شکنند و تک تک شهدای مظلوم یمن، با دهان‌های بسته این را فریاد می‌زنند اما گوش بسیاری از جهانیان از دلارها پر است.
____________________________________________________
پی‌نوشت:
[1] http://farsnews.com/newstext.php?nn=13940417000416
[2] http://farsnews.com/newstext.php?nn=13940505000442
[3] الَّذینَ یَنْقُضُونَ عَهْدَ اللَّهِ مِنْ بَعْدِ میثاقِهِ وَ یَقْطَعُونَ ما أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَنْ یُوصَلَ وَ یُفْسِدُونَ فِی الْأَرْضِ أُولئِکَ هُمُ الْخاسِرُون (البقره27) (کسانی که عهد خدا را پس از محکم بستن می‌شکنند و رشته‌ای را که خدا امر به پیوند آن کرده می‌گسلند و در میان اهل زمین فساد می‌کنند، ایشان به حقیقت زیانکارند.)