سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزودی فتنه هایی می آید که انسان، صبح با ایمان برمی خیزد و شب بی ایمان می گردد؛ جز آنکه خداوند او را با دانش زنده کرده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :10
کل بازدید :316699
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/2/1
3:26 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته
رسوایی رژیم کودک کش

بی‌کفایتی آل سعود در حالی باعث رسوایی این حکومت خونین شد که می‌توان ناله آوارگان زنان و کودکان یمن، سوریه و عراق را یکی از علل اصلی این رسوایی و بی‌کفایتی تاریخی نام برد.
هنوز مدت زیادی از حادثه دلخراش سقوط جرثقیل در مسجد الحرام و جان باختن تعداد زیادی از زائرین بیت الله الحرام نگذشته است که فاجعه مرگباری در مشعر منا به وقوع پیوست.
در این حادثه دلخراش که عید قربان را بر تمامی مسلمانان جهان تلخ کرد بیش از 3500 کشته و زخمی [1] قربانی حکومت خونین آل سعود شدند.
بعد از این اتفاق تامل برانگیز «بی‌کفایتی آل سعود» ‌تیتر یک رسانه‌های داخلی و خارجی شد و همگان بیان کردند این حادثه به دلیل بی‌کفایتی و سو مدیریت آل سعود به وجود آمد است.
در بی‌کفایتی و عدم سوء مدیریت آل سعود هیچ شک و شبهه‌ای نیست اما بدون شک فاجعه مشعر منا و سقوط جرثقیل یک دلیل آشکار دیگر داشت که کسی به آن نپرداخت.
تکرار دو حادثه بزرگ و بی‌سابقه در یک حج و بوی خون گرفتن حج امسال رسوایی حکومت خونین آل سعود است که از یک سو در یمن به قلع و قمع زنان و کودکان یمنی و کشتار آن‌ها می‌پردازد و از سوی دیگر با حمایت گروه‌های تکفیری و تربیت شده خود در عراق و سوریه میلیون‌ها مسلمان را آواره کرده است.
رسوایی حکومت خونین آل سعود پیام حج امسال بود. حکومت خونینی که نفرین و ناله میلیون‌ها کودک و دختر سوری، عراقی و یمنی بدرقه مسئولان آن بود و باعث شد لکه ننگی بر پیشانی آل سعود زده شود که تاریخ آن را ثبت کند و هیچ مسلمانی آن را فراموش نکند.
آری حج امسال بوی خون گرفت و علت آن مدیریت افرادی بود که هنوز دستانشان بوی خون می‌دهد و هنوز ناله غم انگیز کودک سه ساله سوری در سواحل ترکیه شنیده می‌شود و هنوز ناله هزاران زن و دختر آواره که سرنوشتی شوم برای آنان رقم خورده و از طریق واسطه‌های مختلف به کشورهای حاشیه خلیج فارس برای بردگی جنسی فرستاده شدند شنیده می‌شود.
حج خونین امسال نتیجه سلطه حکومت خونین آل سعود و خط دهی آن‌ها به گروه‌های تکفیری است که باعث شد آوارگان مسلمان برای فرار از چنگال خونین آن‌ها مسیحی شوند.
بدون شک حوادث خونین حج امسال نتیجه حکومت خونین آل سعود بود که از یک سو با حمایت بی‌قید و شرط گروه‌های تکفیری باعث کشته و زخمی شدن میلیون‌ها کودک و زن مسلمان شده و از سوی دیگر به کشتار کودکان و زنان یمنی پرداختند تا تاریخ از ثبت آن شرمسار باشد و پیام خونین حج امسال باعث به صدا در آمدن رسوایی حکومت خونین آل سعود شود.
هنوز دستان محمد بن سلمان پسر پادشاه عربستان از خون کودکان و زنان مسلمان منطقه پاک نشده که وی در زمان حضور شمار زیادی از حجاج در منا تصمیم گرفت در این منطقه حضور یابد. این شخص که یکی از عاملین اصلی جنایات یمن و کشور‌های منطقه است به همراه بیش از 200 نیروی ارتش و 150 مامور پلیس که او را از همه طرف محاصره کرده بودند وارد صفوف حجاج شده و به مرکز منا رسید. پس از این حضور، وی در جریان عکس حرکت حجاج قصد داشت محل را ترک کند که همین امر موجب تراکم جمعیت شد و حجاج دسته دسته بر روی یکدیگر افتادند و فاجعه‌ای بزرگ رخ داد. [2] فاجعه‌ای که بدون شک باعث سست شدن پایه‌های خونین حکومت آل سعود می‌شود.
آری پیام خونین حج امسال این است که خاندان بی کفایت و خونخوار آل سعود که دستانشان آغشته به خون هزاران زن و کودک یمنی و عراقی و سوری است صلاحیت برگزاری این فریضه الهی ندارند .

منبع:
1-روزنامه همشهری، شنبه 4 مهر 1394 کد مطلب: 308349
2-برگرفته از خبرگزاری تسنیم 3مهر 1394 شناسه خبر: 870032


94/7/5::: 12:1 ع
نظر()