سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فرا گیرید ؛ چرا که در تنهایی، همدم و در غربت، همره و در خلوت، هم صحبت است [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :19
کل بازدید :316686
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/1/31
1:57 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته

قتل عام زائران خدا در حریم امن الهی

وهابیان خبیث و جنایت‌کار نه تنها به تعالیم و آموزه‌های قرآنی و اسلامی  توجهی نمی‌کند، بلکه از هر اقدام و جنایتی بر ضد قرآن و اسلام  به جهت رسیدن به منافع شوم خود و هم‌پیمانان‌شان، استفاده می‌نمایند.
برای آن‌که ماهیت پست و ضد اسلامی وهابیت را بیشتر بشناسیم، کافیست عمل‌کرد و جنایت‌های این فرقه ضاله از زمان پیدایش تا حال را مرور کنیم. به راستی اگر اینان برای نابودی اسلام پا به میدان نگذاشته‌اند، چرا چندین و چند بار در اجتماع بزرگ حج که میلیون‌ها مسلمان برای انجام مناسک حج به شهر امن الهی آمده‌اند، دست به کشتار وحشیانه مسلمانان و حاجیان زده‌اند. نمونه‌هایی از این کشتار را ذکر می‌کنیم[1]:
1. کشتار حجاج یمنی در سال 1341(ه.ق).
2. کشتار حجاج مصری در منی در سال 1344(ه.ق)
3. کشتار و قتل عام حجاج ایرانی در ششم ذی الحجه 1407(ه.ق) در این جنایت حاجیان ایرانی به همراه برخی از حجاج سایر کشورها که به صف ایرانیان پیوسته بودند، راهپیمایی عظیم برائت از مشرکین را در مکه معظمه آغاز کردند و در آن از آمریکا و اسرائیل، از همه کافران و مشرکان اعلام برائت نموده و تنفر و انزجار خود را از آنان اعلام نمودند، چند لحظه بعد مأموران صعودی به طرف صفوف مسلمانان با سلاح‌های گرم و سرد حمله کردند که در این جنایت حدود 400 نفر از حجاج به شهادت و 5000 نفر زخمی و مجروح شدند.

جنایت‌های این وهابیان خبیث به این‌جا ختم نمی‌شود، بلکه باید حمله به طائف و مکه مکرمه در سال 1217(ه.ق) در روز دهم محرم و عاشورای حسینی، حمله به شهر طائف و اشغال و قتل و غارت مسلمانان و اموال آنان در ذی القعده همان سال و حمله به کربلای معلی و کشتار بی‌رحمانه شیعیان در ذی الحجه 1216(ه.ق) را به آن اضافه نمود.

نکته بسیار مهم این جنایت‌ها که با هیچ منطق و برهانی توجیه پذیر نیست، این است که اکثر این جنگ‌ها و کشتارها در مکه، خانه‌ی امن الهی که حتی کشتن یک پشه در آن جایز نیست صورت گرفته و دیگر آن‌که تمامی این جنایت‌ها در ماه‌های حرام که به تصریح قرآن کریم جنگ و قتل در آن حرام است انجام شده است: «یسْئَلُونَکَ عَنِ الشَّهْرِ الْحَرامِ قِتالٍ فِیهِ قُلْ قِتالٌ فِیهِ کَبِیرٌ وَصَدٌّ عَنْ سَبِیلِ اللهِ وَکُفْرٌ بِهِ وَالْمَسْجِدِ الْحَرامِ وَإِخْراجُ أَهْلِهِ مِنْهُ أَکْبَرُ عِنْدَ اللهِ وَالْفِتْنَةُ أَکْبَرُ مِنَ الْقَتْلِ [بقره: 217] از تو، درباره جنگ کردن در ماه حرام، سؤال می‌کنند؛ بگو: جنگ در آن، (گناهی) بزرگ است؛ ولی جلوگیری از راه خدا (و گرایش مردم به آیین حق) و کفر ورزیدن نسبت به او و هتک احترام مسجد الحرام، و اخراج ساکنان آن، نزد خداوند مهم‌تر از آن است؛ و ایجاد فتنه (و محیط نامساعد، که مردم را به کفر، تشویق و از ایمان باز می دارد) از قتل بالاتر است».

جالب است که این گروه تنها خود را مسلمان واقعی می‌شمارد و بقیه مسلمین را مشرک می‌داند، اما خودشان حرمت قرآن کریم و این ماه‌های حرام را شکسته‌اند و بیشترین ظلم و جنایت را علیه مسلمین( نه کفار و مشرکین) در این ماه‌ها مرتکب شده‌اند، ماه‌هایی که خداوند حتی از جنگ(جنگ ابتدایی) علیه مشرکان نیز منع نموده است.

حال سوال این است که چرا کل تاریخ شکل‌گیزی وهابیت، در هیچ جایی نقل نشده که وهابیان با کافران بجنگند و یا مشرکی را بکشند؟ آیا تا به حال شده است که این وهابیان حتی یک گلوله به سمت مشرکان شلیک کرده باشند؟

قرآن کریم می‌فرماید: «وَ مَنْ یقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فِیها وَغَضِبَ اللهُ عَلَیهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظِیماً[ نساء: 93] و هر کس، فرد باایمانی را از روی عمد به قتل برساند، مجازات او دوزخ است؛ در حالی که جاودانه در آن می‌ماند؛ و خداوند بر او غضب می‌کند؛ و او را از رحمتش دور می‌سازد؛ و عذاب عظیمی برای او آماده می‌سازد».

بنابراین وهابیت با این عقائد منحرف و ضد اسلامی و با این افکار تند و خشن و فتواهای تکفیری، هیچ سنخیت و ارتباطی با آموزه‌ها و تعالیم ناب اسلامی  ندارد. چنان‌که قرآن کریم کشتن یک انسان را برابر کشتن تمام انسان‌ها و احیای یک فرد را برابر احیای تمام بشریت معرفی می‌نماید و می‌فرماید: «مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا [مائده/32] هر کس کسى را جز به قصاص قتل یا فسادى در زمین بکشد، چنان است که گویى همه مردم را کشته باشد و هر کس کسى را زنده بدارد، چنان است که گویى تمام مردم را زنده داشته است». آری این است منطق قرآن که وهابیت حتی ذره‌ای از بوی آن را نیز استشمام نکرده‌ است.
___________________________
پی‌نوشت
[1].جنایتهای وهابیون در طول تاریخ سایت پرسمان دانشجو


94/7/8::: 10:36 ص
نظر()