سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ والا نام، حافظِ کسی است که دوست خود را حفظ کند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :31
کل بازدید :317921
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/3/1
6:30 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته
دنیای مجازی، فضایی که خیلی از ارتباطات و دوستی ها در آن شکل می گیرد و گاهاُ به دنیای حقیقی هم کشیده می شود، ارتباطاتی که بسیاری شاید در نگاه اول آن را نپسندند اما وقتی در هدف و انگیزه این ارتباطات دقیق می شویم، نظرها قطعا متفاوت خواهد بود.

 جوانان فدک که این روزها از طریق همین فضای مجازی به یکدیگر پیوستند، را می توان جزو رابطه هایی دانست که از این فضا به منظور تحکیم عقاید و ارتباطات خود با گمنامان و نام آوران شهدای دفاع مقدس بهره جستند.

دنیای مجازی میعادگاهی برای یاد نام آوران گمنام/ قرار هفتگی جوانان و شهدا در قطعه 44 بهشت زهرا

چند ماهی می شود که جوانانی هم سن و سال شهدای دفاع مقدس از طریق دنیای ارتباطات دور هم جمع شده اند و یک قرار هفتگی با شهدای گمنام در قطعه ای از بهشت گذاشته اند. گروه فدک از 5 ماه پیش کار خود را آغاز کرده است و هر پنجشنبه از ساعت 11 تا 17 به میهمانی شهیدان گمنام می رود، میهمانی ای  که ترمیم،  شستشو،  رنگ آمیزی و گلکاری قبور وسایل پذیرایی آن است  و زیارت عاشورا  و اشک برای حسین(ع) در پایان مراسم نشانی برای قرار بعدی این جوانان و شهداست. گروهی که رفته رفته و البته از طریق فضای مجازی شناخته شد و به نوعی همه گیر شد و حالا به جایی رسیده که قطعه 44 بهشت زهرا را میعادگاهی برای ادای دین خود به شهدا کرده است. فدکیان نیز به نوبه خود حرف های زیادی برای گفتن دارند، آنان هر پنجشنبه میهمان کسانی هستند که به تعبیر خودشان غریب ترین شهدا هستند. شهدایی که قطعه 44 بهشت زهرا را به خود اختصاص داده اند و در مقابل بهشت زمینی آنان قطعات شهدای دیگر که هر پنجشنبه میزبان خانواده های خود هستند، قرار گرفته است. هر چند جوانان فدکی چند ماهیست که قدمی برای غباروبی از حقیقی ترین حقیقت ها برداشته اند اما کسانی هستند که چندین و چند سال است بوی پاره های تن خود را در این تکه از بهشت جستجو می کنند، کسانی که خود نیز می خواهند در گمنامی بمانند. مانند دختری که به گفته خود 27 سال است انتظار می کشد و نشانی از مزار پدر خود ندارد و سنگ قبرها را برای آرامش خود جستجو می کند.

نام آوران گمنام این بار در دنیای مجازی / قطعه 44 بهشت زهرا میعادگاه هفتگی جوانان و شهدا

و یا مادری که 30 سال هر پنجشنبه قرار خود با عزیز رفته به پای میهن را فراموش نکرده و آرزویی جز شهادت و وصال به فرزندش ندارد.

نام آوران گمنام این بار در دنیای مجازی / قطعه 44 بهشت زهرا میعادگاه هفتگی جوانان و شهدا

شهدای گمنام نامی از خود بر جای نگذاشته اند اما یادشان در خاطرها مانده است، یادی که این روزها در فضای مجازی نیز بسیار به چشم می خورد. هر چند برای غباروبی از مزار شهدای گمنام و البته زدودن غبار از دل خود نیازی به جستجو  در فضای مجازی نیست اما اگر می خواهید در قرار هفتگی جوانان فدکی با شهدای گمنام در جمع شان باشید کافیست سری به سایت www.fadak44.ir بزنید و یا به صفحه fadak.44  در شبکه اجتماعی اینستاگرام بپیوندید. و  در پایان دل بسپار به دلنوشته پدری که برای آرامش تو رفت و ادامه راهش در انتظار گام های توست، دلنوشته ای که از زبان دختر شهید به گوش تو میرسد:
" ای خدای من، ای خداوندی که قرار است از تو باشم و به سوی تو بازگردم، من ازتو ایمان خود را خواسته ام، ایمان تو را، ایمانی که به من ودیعه نهادی در این دنیا...
و اینک از تو آغوشت را می خواهم،می خواهم بین من و تو هیچ فاصله ای نباشد، حتی اگر این فاصله قرار است با دخترم باشد او را از من بگیر..."

 دنیا به نام آل حسین است والسلام...

 گزارش از راضیه آقائی