سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انصاف خواهی از برادران، از انصافْ به دور است . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :45
کل بازدید :317960
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/3/2
3:29 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته

سانحه رانندگی برای دو خودروی بی‌ام‌و و پورشه در دو نقطه تهران حوادث خونینی را رقم زد. در حالی که شایع‌ شده بود یکی از قربانیان حادثه پسر امیر قلعه‌‌نویی است، او این موضوع را تکذیب کرد.  فدراسیون اتومبیلرانی اما تأیید کرد یکی از قهرمانان ایران در این حادثه کشته شده است.
به گزارش خبرنگار ما، در اولین حادثه سرعت زیاد خودروی «بی‌ام‌و» سه سرنشین آن را به کام مرگ کشاند. این حادثه بامداد دیروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت، روی پل یادگار امام اتفاق افتاد. لحظاتی بعد از حادثه بود که قاضی‌ مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل، امدادگران و پلیس در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد خودروی بی‌ام‌و با چهار سرنشین در حالی که سقف آن باز بوده از مسیر اصلی منحرف و بعد از برخورد با گاردریل، جدول و تصادف با یک دستگاه پرشیا در لاین تندرو متوقف شده است. در جریان حادثه هر چهار سرنشین بی‌ام‌و به بیرون پرتاب شدند. شدت حادثه به حدی بود که یکی از سرنشینان به بزرگراه یادگار امام پرتاب شده بود. بررسی‌ بیشتر نشان داد که دو نفر از سرنشینان خودرو جان باخته و دو سرنشین دیگر که مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. لحظاتی بعد بود که از بیمارستان خبر رسید یکی از مجروحان فوت شده است. در همین حال روابط‌عمومی فدراسیون اتومبیلرانی اعلام کرد حمیدرضا کمالی عضو تیم ملی اتومبیلرانی و قهرمان سال گذشته کلاس آزاد ایران در این حادثه جان خود را از دست داد.
 
  اظهارنظر پلیس
سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت:این خودرو که متأسفانه سرنشینان آن کمربند ایمنی خود را نیز نبسته بودند، هنگام حرکت از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل دو سرنشین آن از دهانه پل به بزرگراه یادگار امام سقوط کردند.  وی دلیل پرتاب شدن سرنشینان خودرو به بیرون را نبستن کمربند ایمنی و نیز کروک بودن سقف وسیله نقلیه اعلام کرد و افزود: پس از حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مشخص شد که بی‌احتیاطی به علت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه باعث بروز این حادثه شده است. عابدی ادامه داد: چرایی بی‌احتیاطی راننده و سرنشینان جلو در دست بررسی است. 

   سانحه خونین برای پورشه
در جریان حادثه‌ای دیگر که ساعت 4 و 50 دقیقه بامداد اتفاق افتاد، خودروی پورشه در شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به پل صدر بعد از خروج از مسیر اصلی و تصادف با گاردریل و درخت‌های کنار متوقف شده بود. زمانی که امدادگران به محل رسیده بودند دو سرنشین خودرو که زن و مرد جوانی بودند با کمک رانندگان عبوری به بیرون منتقل شده بودند.  در این سانحه  زن 20 ساله به علت شدت جراحت جان باخت و مرد جوان هم به بیمارستان منتقل شد که ‌به علت شدت جراحت تسلیم مرگ شد.

   خودروی پورشه و پسر قلعه نویی
در حالی که شایع شده بود پسر امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال تهران در حادثه تصادف جان باخته است، وی با تکذیب این موضوع به نسیم گفت: پورشه زرد رنگ متعلق به دوست صمیمی‌ام بود. پسر سرمربی استقلال گفت: «‌  این حادثه برای من اتفاق نیفتاده و من سالم هستم؛ هر چند فرد فوت شده در سانحه تصادف دوست صمیمی‌ام بوده و از این ماجرا خیلی ناراحت هستم.»  هوتن قلعه‌نویی افزود: «ماشینی که تصادف کرده مدتی قبل متعلق به من بود که آن را به دوست صمیمی‌ام فروخته بودم اما از آنجایی که خیلی‌ها می‌دانستند آن ماشین متعلق به من بوده، تصور کردند من در این تصادف بوده‌ام.»  پسر قلعه‌نویی در پایان گفت: «این ماشین یک پورشه زرد رنگ بود که همانطور که گفتم خیلی‌ها آن را با من می‌شناختند. این‌طور که شنیده‌ام علت اصلی حادثه سرعت بالا بوده که باعث انحراف و چپ کردن ماشین و در ‌‌نهایت منجر به فوت دوست صمیمی‌ام شده است.» تحقیقات به دستور قاضی مدیرروستا ادامه دارد.

   نگاه پلیس
سرهنگ عابدی با بیان اینکه رانندگی پورشه را خانمی حدوداً 20‌ساله برعهده داشت، گفت: آقایی 21 ساله نیز دیگر سرنشین این خودرو بود‌.  وی بی‌توجهی و بی‌احتیاطی به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده را علت حادثه اعلام کرد.
سرهنگ عابدی گفت: بالا بودن مدل یک خودرو دلیل بر این نمی‌شود که در صورت بروز هر نوع حادثه‌ای راننده و سرنشینان جان سالم به در ببرند. در این حوادث نحوه برخورد، محل برخورد، سرعت و... از عوامل مهمی است که تأثیرگذار است.  عابدی با اشاره به حضورش در محل حادثه عنوان کرد: سواری پورشه برخلاف قیمتی که دارد بدنه محکمی ندارد. جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان خواست هنگام رانندگی به ویژه در ساعات پایانی شب که معابر خلوت است، سرعت مجاز را رعایت و از انجام حرکات نمایشی با خودرو و رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی و... خودداری کنند.  وی افزود: صحبت با تلفن همراه، شوخی راننده و سرنشینان با یکدیگر و مواردی از این دست از جمله عواملی است که احتمال بروز حادثه را در حین رانندگی افزایش می‌دهد.  جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان درباره جزئیات بیشتر این حادثه ‌ اظهار کرد: مدارک و دیگر جزئیات این حادثه در حال بررسی است.