سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ورع زیباست ولی در دانشمندان زیباتر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :45
کل بازدید :317944
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/3/2
12:13 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته
سارق سابقه‌داری که متهم است با ریختن چسب قطره‌ای روی کلیدهای دستگاه خودپرداز بانک‌ها و سرقت کارت عابربانک مردم، میلیون‌ها تومان به جیب زده است، دوباره دستگیر شد.

  هفتم آبان سال گذشته مردی با مراجعه به پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: دیروز بعدازظهر به یک دستگاه خودپرداز در خیابان نبرد مراجعه کردم تا مقداری پول از حسابم بردارم. کارت را وارد دستگاه کردم اما درخواست مرا انجام نداد. وقتی کلید انصراف را زدم دستگاه کارتم را پس نداد همان موقع مرد جوانی که نزدیکم ایستاده بود گفت موضوع را به نگهبان بانک بگویم. من هم به در بانک رفتم اما کسی داخل بانک نبود وقتی به طرف دستگاه رفتم متوجه شدم به حالت عادی برگشته و درخواست کارت جدید می‌کند و از آن جوان هم خبری نبود.
مالباخته ادامه داد: به تصور اینکه کارت داخل دستگاه ضبط شده به سمت خانه رفتم تا روز بعد آن را از بانک بگیرم اما طی مسیر چند پیامک از بانک برایم ارسال شد که مبلغ 3میلیون و 200 هزار تومان از حسابم برداشت شده است.
فردای آن روز به بانک رفتم و موضوع را به رئیس بانک گفتم وقتی دستگاه را بررسی کردند متوجه شدند روی دکمه دستگاه چسب ریخته شده تا مانع از انجام عملیات بانکی شود و چون رمز هم وارد شده بود سارق توانسته بود پول را منتقل کند.  با توجه به شگرد سارق و شکایت‌های مشابه، کارآگاهان با بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته بانک موفق به شناسایی احسان – 25 ساله که از مجرمان سابقه‌دار بود، شدند که بارها به جرم کلاهبرداری و سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود.  تعدادی از مالباختگان نیز متهم را به عنوان جوانی که به آنها پیشنهاد مراجعه به نگهبان بانک را داده بود، شناسایی کردند.  کارآگاهان با مراجعه به آخرین مخفیگاه متهم که در منطقه مشیریه بود، موفق شدند او را بیست و سوم فروردین امسال دستگیر کنند. در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی کارت عابربانک کشف شد.  متهم در جریان بازجویی‌ها به دهها فقره کلاهبرداری به این شیوه اعتراف کرد و گفت: در ساعات غیراداری و در زمان تعطیلی بانک‌ها با ریختن چسب قطره‌ای روی کلیدهای دستگاه‌های خودپرداز کارت مراجعه‌کنندگان را سرقت و از حسابشان برداشت می‌کردم.  سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با اعتراف متهم تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند. به گفته سرهنگ امیدی افرادی که به این شیوه از آنها کلاهبرداری و سرقت شده است می‌توانند برای شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.