سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، شخص لعنت کننده دشنام دهنده، طعنه زنِ به مؤمنان، بد زبانِ ناسزاگوی و گدایِ سِمِج را دشمنمی دارد . [امام باقر علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :45
کل بازدید :317969
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/3/2
5:55 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته
مجموعه تلویزیونی "درحاشیه" از ابتدا برای سه بخش 30 قسمتی (مجموعاً 90 قسمت) طراحی شده بود و براساس همان طرح اولیه و البته با اندکی تغییرات انجام شد.

سید غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما در گفت وگو با خبر نگار روابط عمومی رسانه ملی با بیان این مطلب تصریح کرد: همزمان با تولید قسمت های آغازین، تصمیم گرفته شد تا این مجموعه تلویزیونی در نوروز 94 و پس از ایام شهادت حضرت زهرا(س) پخش شود که این موضوع به فرایند تولید، شتاب و سرعت بیشتری داد.
 سید غلامرضا میرحسینی با اشاره به اینکه مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شده است، گفت: البته  انتقادات و پیشنهادهایی هم دریافت کردیم که بابت این اظهار نظرها از همه مخاطبان سپاسگزاری می‌کنیم. میرحسینی افزود: به‌تدریج و پس از پخش 15 قسمت با توجه به شرایط ویژه تولید، روند فیلمنامه و تعداد زیاد هنرپیشگان تصمیم گرفته شد که این مجموعه در فاز اول با 27 قسمت به کار خود پایان دهد و پس از آن مجموعه «شمعدانی» به کارگردانی آقای سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شود.
مدیر شبکه سه سیما با توضیح این مطلب که تولید فازدوم مجموعه «درحاشیه» پس از وقفه‌ای کوتاه آغاز می‌شود، گفت: از بین چند سوژه‌ای که مدنظر است، یک موضوع نهایی و انتخاب خواهد شد؛ البته شخصاً از بین سوژه های مطرح شده با موضوع حضور شخصیت‌های این سریال در زندان بیش‌تر موافقم و معتقدم که لوکیشن واحد و حضور آدم‌های مختلف از اقشار جامعه و ماجراهای متعدد این آدم‌ها، خود بخود  کشش و جذابیت تولید 30 قسمت را دارد. وی اظهار امیدواری ‌کرد، فاز دوم مجموعه «درحاشیه» هم با کیفیت و مطلوبیت بیش‌تری تولید و تا درمعرض دید علاقه‌مندان به این سریال قرار گیرد.