سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالیانى که پسر آدم در آن نزد خدا از پیروى هوا معذور است ، شصت سال است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :31
کل بازدید :317922
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/3/1
6:33 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا از ترفند جدید کلاهبرداران خبر داد.

مجرمان سایبری در ترفندی جدید با ارسال ایمیل و اینکه آنها از کار افتاده هستند و توانایی کار ندارند و از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند و با کمک چند خیر اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی کرده اند و خرید از آنها باعث می گردد تا مشکلات اقتصادی آنها کاهش یافته و هزینه های درمانی خود یا نزدیکانشان را در آورند از کاربران کلاهبرداری می کنند.  
بر اساس این گزارش،پیامک هایی با این مضامین که بیماران کلیوی، قلبی و... هستند و نیاز به پیوند دارند،یا معلولینی هستند که دچار ضایعات نخاعی شده و توانایی حرکتی آنها محدود است، افراد سالخورده ای هستند که بیکاران و کودکان بیمار صعب العلاج (سرطان، ام اس، پیوند کلیه، دیابت و ای بی) یا لاعلاج دارند و یا کودکان آنها دارای بیماری خاص (دیالیز، تالاسمی و هموفیلی) هستند که از تامین مخارج درمان آنها عاجز هستند تلاش دارند تا حس انسان دوستی کاربران را ترغیب کرده و کاربران را به خرید از فروشگاههای اینترنتی خود یا خاص ترغیب کنند.
همچنین برخی از این فروشگاه ها که در این دست ایمیل ها به کاربران معرفی می شود فاقد نماد اعتماد الکترونیک هستند و اجناس تقلبی برای خریداران ارسال می کنند یا از ارسال کالای خریداری شده توسط کاربر خودداری می کنند.
گفتنی است،برخی از درگاههای بانکی متصل به این فروشگاهها  فیشینگ می باشد و کاربران را فریب داده و اطلاعات حساب کاربران را به سرقت می برند. شایان ذکر است،کلاهبرداران سایبری با ارسال ایمیل انبوه به کاربران از حسن نیت هموطنان عزیز  سوء استفاده کرده و آنها را در دام شگردهای مجرمانه خود می اندازند. کاربران باید مراقب باشند تا فریب این دست ایمیل ها را نخورده و در هنگام خرید حتما دقت نمایند که فروشگاههای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند، چرا که تخلف در این دست فروشگاهها کمتر صورت می گیرد و در صورت تخلف احقاق حق از آنها با توجه به وجود اطلاعات حقیقی و حقوقی آنها راحت تر می باشد.
منبع:پلیس فتا