سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه را دانش نیست، هدایت نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :36
بازدید دیروز :36
کل بازدید :317439
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/2/18
11:51 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته

دارنده مدال نقره رقابت‌های سنگ‌نوردی ایالتی کانادا می‌گوید حضورش در این رقابت‌ها آن هم با حجاب اسلامی سبب جلب توجه حاضرین شده بود.

 فرناز اسماعیل‌زاده در مورد کسب مدال نقره در مسابقات ایالتی کانادا اظهار کرد: پس از دو هفته تمرین سنگین در کانادا و بر روی دیواره شهر ویکتوریا به آمادگی مناسبی دست پیدا کردم و خوشبختانه در این رقابت‌ها به مدال نقره رسیدم. او ادامه داد: در دو رشته لید و سرعت در این رقابت‌ها حضور پیدا کردم که خوشبختانه در رشته لید به مرحله دوم راه پیدا کردم و در رشته سرعت نیز توانستم با ثبت زمان 9 ثانیه و 2 دهم ثانیه به مدال نقره دست پیدا کنم. بانوی سنگ نورد ایران که در رقابت با سنگ نوردانی از کشورهای کانادا، آمریکا، استرالیا و... به این مدال دست یافته به حضورش با حجاب اسلامی در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: حضورم با حجاب اسلامی در این رقابت‌ها برای بسیاری قابل توجه بود و این موضوع نشان داد که با حجاب اسلامی نیز می‌توان به افتخار ورزشی دست یافت. اسماعیل‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: در مدت زمان باقی مانده تا کاپ جهانی نیز تمام تلاش خود را به کار می‌بندم تا به سطم مطلوبی از آمادگی دست پیدا کنم و بتوانم نتیجه مناسبی بگیرم. لازم به ذکر است فرناز اسماعیل‌زاده در جریان رقابت‌های سنگ نوردی کانادا (SCBC) موفق شد در رشته سرعت به مدال نقره دست پیدا کند.اسماعیل‌زاده در این رقابت‌ها موفق به شکستن رکورد خود و البته رکورد بانوان ایران شد.