سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله اش فراوان شود، از اشتباه ایمن نماند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :36
کل بازدید :317411
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/2/18
8:57 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

با درود بی کران به امام زمان(عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با درود بی کران به تمامی شهیدان وشهید پروران از صدر اسلام تا کربلای حسین(ع) و از کربلای حسین(ع) تا کربلای خونین و پر حماسه ی ایران و درود بی کران به کلیه مجروحین و اسیران حزب الله و بازماندگانی که با حماسه ها و ایثار های بی دریغ خود چشم و چراغ شرق و غرب را کور کرده و به آن ها فهماندند که اگر امام دستور دهند وجود خودمان، تمام هستی و نیستیمان و حتی همان ثروت محدودمان را با مشت های گره کرده و با ندای الله اکبرمان برای نابودی آمریکا و نوکران بی اختیارش تجهیز کرده ایم و می کنیم و هیچ هراسی از سلاح های به ظاهر قوی و مجهز به هزاران دستگاه پیشرفته و مترقی ولی در اصل پوچ و واهی آن ها نداریم.

همانطور که خداوند در قرآن کریم می فرمایند: «یدالله فوق ایدیهم» یعنی دست خداوند از تمامی دستان به ظاهر قدرتمند بالاتر است. هیچ قدرتی چه شرقی و چه غربی به یک ذره ی کوچک آن هم نمی رسد. ما هم متقابلا خدا را شکر می کنیم که این یدالله با ماست چون که ما با او هستیم و به هیچ وجه نظر و عقیده یمان از او برنمی گردد اگر چه در راه او کشته شویم. با درود بی کران به رزمندگان پرتوان اسلام که با این چنین یورش های برق آسای خود قلب امام و امتمان را شاد و مسرور می نمایند.

(وصیت نامه شهید دانش آموز محمد جلمبادانی )


93/12/11::: 12:52 ع
نظر()