سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای نمازگزار، محبّت فرشتگان و هدایت و ایمان و نور معرفت است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :36
بازدید دیروز :20
کل بازدید :317042
تعداد کل یاداشته ها : 352
103/2/12
12:23 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
کمیل دیده بان[440]

خبر مایه
پیوند دوستان
 
کانون مسجد فاطمیه شهید یه عاشق آسمونی پایگاه امام جعفر صادق شهیدیه دانشجو رضا صفری بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن سرباز ولایت گل باغ آشنایی کشکول چلچلی من نگارستان خیال ...تـــــــــــــــــــــــــــــا خــــــــــــــــــــــــــدا سورپرایز نگاهی نو به مشاوره سرچشمـــه فضیـلـــت ها ؛ امـــام مهــدی علیــه السلام Mystery نزار تنها بمانم اسیرعشق چشمـــه ســـار رحمــت ||*^ــــ^*|| diafeh ||*^ــــ^ *|| کلّنا عبّاسُکِ یا زَینب بهانه ـــــــ م . ج ـــــــــ سلحشوران حس لطیف من تنهایی......!!!!!! سارا احمدی ماتاآخرایستاده ایم وبلاگ گروهیِ تَیسیر صحبت دل ودیده ارمغان تنهایی * مالک * عکس های زیبا و دیدنی از دنیای پرندگان شهیدباکری میاندوآب سرزمین رویا دل نوشته فرمانده آسمانی من RASTI از هر در سخنی پلاک صفر ✘ Heart Blaugrana اسیرعشق farajbabaii ارواحنا فداک یا زینب مشکات نور الله Royapardazi جایی برای خنده وشادی و تفریح دهکده کوچک ما سامانه افزایش بازدید عی سی رنک اسرا عاشقانه شاپرکها زنگ تفریح 【∂Đιss ℓσνє ℓ گیاهان دارویی روستای اصفهانکلاته
لاکسمی سارگارا یک دختر هندی است که در سن 1 سالگی توسط والدین خود به همسری پسری 3 ساله در آمده بود.

لاکسمی سارگارا یک دختر هندی است که در سن 1 سالگی توسط والدین خود به همسری پسری 3 ساله در آمده بود.  او اکنون 18 ساله است و تنها چند روز پیش زمانی که به او گفته شد باید برای زندگی به خانه شوهرش برود فهمید که ازدواج کرده است. وی از این امر راضی نبود و با کمک یک فعال در زمینه حقوق کودکان توانست این ازدواج اجباری را لغو کند.

این خانم فعال در زمینه حقوق کودکان با همسر این دختر که او هم چندان به این ازدواج راضی نبود صحبت کردو برای اولین بار در این منطقه یک ازدواج اجباری با رضایت هر دو طرف لغو شد. گفته می‌شود از سال 1929 ازدواج کودکان در هندوستان آزاد اعلام شد وهنوز هم در بعضی مناطق و بخصوص در روستاهای فقیرنشین این مسئله همچنان رواج دارد و خانواده ها اقدام به ازدواج کودکان و نوجوانان زیر 18 سال می کنند.  طبق آمار سازمان یونیسف 47 درصد زنان هندی زیر 18 سال ازدواج می‌کنند و 47 درصد ازدواج کودکان زیر 18 سال در دنیا در این کشور اتفاق می افتد.


  
  
بتهوون موسیقیدان مشهور دنیا در پایان عمر به دلیل ناشنوایی نمی‌توانست صدای آثار تولیدی خود را بشنود و به تازگی دانشمندان علت ناشنوایایی را کشف کرده‌اند.

یک تیم تحقیقاتی از پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیای جنوبی با انجام مطالعه بر روی ژن‌های معیوب بدن دریافته‌اند وجود یک ژن به نام nox3 در گوش داخلی عامل اصلی از دست دادن شنوایی در افراد است.
گفتنی است؛ به گفته دانشمندان ناشنوایی موسیقیدان مشهور بتهوون نیز به احتمال زیاد ناشی از وجود این ژن معیوب در ساختار DNA  بدن او بوده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، تا به حال دانشمندان علل زیادی را برای توجیه ناشنوایی این موسیقیدان برجسته در دنیا معرفی کرده‌اند که از جمله آن مسمومیت، پارگی پرده صماخ و سایر بیماری‌ها است.
این ژن می‌تواند سبب افت مداوم قدرت شنوایی و بروز ناشنوایی در افراد شود.
کارشناسان به ویژه اعتقاد دارند وجود این اختلال در افرادی که سابقه ژنتیکی وجود ناشنوایی در میان اعضای خانواده خود را دارند بسیار بیشتر است و آن‌ها باید علاوه بر تمیز نگه‌داشتن گوش خود از بودن در معرض صداهای بلند نیز اکیدا اجتناب کنند.
کارشناسان اعتقاد دارند تنها این ژن نمی‌تواند سبب ناشنوایی شود اما در تشدید آن بسیار موثر است.

  
  
گنجینه های باستانی عراق بودجه عملیات تروریستی داعش را تأمین می‌کند.
 گروه تروریستی داعش در ماه گذشته دو فیلم از تخریب آثار باستانی عراق منتشر کرد. گنجینه های باستانی عراق، به تامین بودجه انجام عملیات تروریستها کمک می‌کند. تخریب میراث فرهنگی خاورمیانه بودجه مورد نیاز گروه های تروریستی و افراط گرا را تأمین کرده است.

بودجه گروه تروریستی داعش چطور تأمین می‌شود؟ + عکس
بودجه گروه تروریستی داعش چطور تأمین می‌شود؟ + عکس

  
  
گروهک تروریستی داعش فروشگاهی از معروف‌ترین برندهای پوشاک، عطر، ساعت و عینک مردانه را در شمال عراق افتتاح کرد.

 سایت جبهه جهانی مستضعفین نوشت: گروهک تروریستی داعش، بوتیک لباس مردانه را در شهر قائم عراق افتتاح کرد.
سایت خبری "الدستور" مصر در این‌باره گزارش داد، داعش، فروشگاهی از معروف‌ترین برندهای پوشاک، عطر، ساعت و عینک مردانه را در شمال عراق راه‌اندازی کرد.
داعش چندی پیش نیز فعالیت نساجی خود را با شعار "از سوزن تا موشک" و با تولید لباس، پوشاک مدارس، لباس کودکان، پرچم، سربند و... آغاز و تصاویری از برخی مدل‌های لباس تولیدی خود همراه با جواهرآلاتی با آرم و نشان داعش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود.

 

 


  
  
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: آن دسته از زوج‌های جوان که به دلیل لغو عمره نتوانستند به سرزمین وحی اعزام شوند، می توانند مراسم ازدواج خود را در عتبات برگزار کنند.

خبر خوش سازمان حج و زیارت برای زوج های جوانسعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت با اشار ه به لغو سفر عمره تا اطلاع ثانوی اظهار کرد: با توجه به تعلیق عمره، سفر تعدادی از زوج های جوان که قصد داشتند مراسم عقد و ازدواج خود را در مکه مکرمه و مدینه منوره برگزار کنند، لغو شده است.

وی در ادامه افزود: براساس برنامه ریزی‌ها، آن دسته از زوج‌های جوان که به دلیل لغو عمره نتوانستند به سرزمین وحی اعزام شوند، می توانند با تمهیدات ویژه سازمان حج و زیارت و خارج از نوبت به عتبات عالیات مشرف شوند و مراسم ازدواج خود را در آنجا برگزار کنند.

اوحدی تصریح کرد: بر همین اساس، زوج‌های جوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر حج و زیارت استان های خود مراجعه کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت یادآور شد: سفر به سرزمین وحی به علت بی‌حرمتی ماموران عربستانی به زائران ایرانی تا اطلاع ثانوی لغو شده است.


  
  

 حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد در حرم اباعبدالله الحسین با بیان اینکه در این آیات خداوند پرسش و پاسخ بهشتی ها و جهنمی ها را طرح می کند، اظهار داشت: اولین نکته ای که جهنمی ها در علت قرار گرفتن در سقر(چاهی در جهنم) عنوان می کنند، بی نمازی و بی توجهی به نماز است که امام حسین (علیه‌السلام) با اقامه نماز در میدان جنگ و در برابر دشمن علاوه براینکه به دنیا تا قیام قیامت فهماند که ما خارج از دین نبوده ایم و برای اقامه نماز حتی حاضریم که جان خود و یارانمان را فدا کنیم بر اهمیت نماز تاکید کردند.خطیب بعثه مقام معظم رهبری باشاره به شهادت زهیر بن قین که در مقابل امام حسین ایستاد تا تیرها به امام حسین اصابت نکند و امام نمازش را بخوانند، گفت: زهیر در پرسشی از امام گفت که آیا من به عهدم وفا کردم و امام که او را در آغوش گرفته بود و تیرها بدنش را پوشانده بود فرمودند که بله تو به عهدت وفا کردی.وی با تأکید براینکه باید اهل نماز و قرآن بود، خاطرنشان کرد: اگر نماز بیاید، بدحجابی، بی حیایی حقه بازی و کلک و سایر گناهان رخت بر می بندد زیرا این کلام خداست که نماز اگر در زندگی ما باشد دیگر اثری از گناه نخواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد دومین علت جهنمی شدن را بی توجهی به رفع مشکل و توجه فقط و فقط به خود عنوان کرد و گفت: امام حسین به آن بشیر در شب عاشورا فرمودند که این پول را بگیر و برای آزادی فرزندت برو و این نشان دهنده اهتمام آن حضرت به رفع مشکلات مردم است که در آن شرایط بحرانی جنگ حاضرند یکی از یارانش از او جدا شده و برای آزادی فرزندش برود.
وی دوست بد را یکی دیگر از عوامل جهنمی شدن در قرآن دانست و گفت: امام حسین از همان روز اول با اشاره به فاسق بودن یزید فرمود که من در هیچ شرایطی حاضر به بییعت و اعلام همراهی با یزید نیستم و جانم را هم در این راه خواهم داد. خطیب بعثه مقام معظم رهبری عدم باور به قیامت را یکی دیگر از اسباب جهنمی شدن عنوان کرد و گفت: امام حسین در وصیت نامه اش شهادت به وجود بهشت و جهنم می دهد که این پیام ها باید در سر لوحه کار ما قرار گیرد.وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان یک مسئله شرعی به روایتی از پیامبر اشاره کرد و گفت: آن حضرت در پاسخ به اهمیت مجلس علمی، آن را نسبت به هزار تشییع جنازه، هزار روزه، هزار عیادت از مریض و هزار شب زنده داری بالاتر عنوان کردند.

 


  
  
با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می یابد، رگ های خونی منبسط می شوند و خون می تواند با سرعت بیشتری در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می شود و از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کند.

به حبه‌های درشت خشک شده انگور سیاه، مویز گفته می‌شود. این نوع خشکبار در واقع از نظر شکل ظاهری و رنگ آن با کشمش متفاوت، ولی از نظر خواص تا حدود زیادی شبیه آن است.  مویز بر اثر خشک شدن خواص خود را از دست نمی‌دهد و حتی اثر نیرو بخش آن بیشتر می‌شود. در این مورد این خشکبار باید اشاره داشت که سرشار از ویتامین‌های B، A، E، و املاحی مانند کلسیم، املاحی مانند کلسیم فسفر و پتاسیم است.  مویز دارای اسید چرب امگا 3 و امگا 6 می‌باشد. همچنین باید اشاره داشت که بهترین و پرخاصیت‌ترین نوع آن مویز پر گوشت، کم دانه یا بی‌دانه است. مویز از ابتلا به آلزایمر، سرطان و دیابت جلوگیری می‌کند.  ترکیبات سیاه یا قرمز رنگ موجود در مویز ازنوع آنتوسیانین وپلی فنولیک است که دارای خواص ضد سرطان و ضد آلزایمر است. مقدار زیاد آنتو سیانین موجب شده که ارزش مویز در مقایسه با انگور سبز و کشمش به مراتب بیشتر و کامل‌تر باشد.

ترکیبات مویز اثر بسیار قوی در جلوگیری از بروز اختلالات بیماری آلزایمر دارد. هر چه میزان آنتو سیانین (عامل رنگ سیاه مویز) بیشتر باشد، قدرت مویز در جلوگیری از آلزایمر بیشتر می‌شود. باید یادآوری شود که ترکیبات موجود در مویز می‌تواند از تصلب شرایین (سفت و سخت رگ‌ها) و چسبندگی پلاکت‌ها جلوگیری می‌کند. با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می‌یابد رگ‌های خونی منبسط می‌شود با خوردن مویز غلظت خون کاهش می‌یابد. رگ‌های خونی منبسط می‌شوند و خون می‌تواند با سرعت بیشتر ی در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت‌های خون روی هم می‌شود و از لخته شدن خون پیشگیری می‌کند. به طورکلی مویز درمان کننده بیماری‌های قلبی و پایین آورنده فشار خون است و برای بیماران دیابتی بسیار مفید می‌باشد. مویز می‌تواند به تقویت معده کمک کند و برای افرادی که ناراحتی‌های گوارشی دارند مفید است از دیگر خواص مهم مویز می‌توان به اثرات ضد درد ضد باکتری و اثرات محافظت کنندگی از کبد قلب و سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.  مصرف مویز همچنین از سردردهای میگرنی پیشگیری می‌کند و موجب کاهش شدت درد آن می‌شود.  مویز در گروه میوه‌ها طبقه‌بندی می‌شود و دو قاشق غذاخوری مویز معادل 30 گرم حدود 60 کیلوکالری انرژی دارد.

مویز منبع انرژی است و افرادی که مبتلا به یبوست هستند می‌توانند در رژیم غذایی خود از مویز استفاده کنند.  مویز حاوی آنتوسیانیدها است که ارزش غذایی آن را افزایش می‌دهد. و رنگ تیره مویز به دلیل وجود همین آنتوسیانیدها است که ضد سرطان است و موجب کاهش کلسترول خون افراد می‌شود.  مویز سرشار از ویتامین‌های گروه C است ولی ویتامین B خود را از دست داده است کسانی که مبتلا به سردردهای میگرنی هستند در طول روز می‌توانند از میوه‌های خشک مانند مویز استفاده کنند که موجب کاهش دردهای میگرنی می‌شود. و دیابتی‌ها در مصرف میوه‌های خشک مانند مویز دقت کنند به دلیل این قند این گونه میوه‌ها زیاد است . در سال های اخیر، مویز در آجیل فروشی ها جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است و اغلب خانواده ها از آن همراه با دیگر مغزها، برای افزایش توان و انرژی به ویژه در فصول سرد سال استفاده می کنند، اما سوال اینجاست که آیا مویز را می توان جایگزین انگور کرد؟ آیا افراد دیابتی و چاق می توانند از این میوه خشک استفاده کنند؟
معمولا مویز تهیه شده از انگور قرمز مجلسی یا انگور شاهانی بهتر است. ترکیبات سیاه یا قرمز رنگ موجود در مویز از نوع آنتوسیانین و پلی فنولیک است که دارای خواص ضدسرطان و ضدآلزایمر هستند. مقدار زیاد آنتوسیانین موجب شده که ارزش مویز در مقایسه با انگور سبز و کشمش به مراتب بیشتر و کامل تر باشد. ترکیبات مویز اثر بسیار قوی در جلوگیری از بروز اختلالات بیماری آلزایمر دارند. هر چه میزان آنتوسیانین (عامل رنگ بنفش یا سیاه مویز) بیشتر باشد، قدرت مویز در جلوگیری از آلزایمر بیشتر می شود. ترکیبات موجود در مویز می تواند از تصلب شرایین (سفت و سخت شدن رگ ها) و چسبندگی پلاکت های خون پیشگیری کند. با خوردن مویز، غلظت خون کاهش می یابد، رگ های خونی منبسط می شوند و خون می تواند با سرعت بیشتری در بدن جریان یابد و در نتیجه مانع انباشته شدن پلاکت های خون روی هم می شود و از لخته شدن خون در رگ ها جلوگیری می کند.  از سوی دیگر این میوه می تواند با تولید انرژی در روزهای سرد سال، بدن را گرم و پرانرژی کند.  مویز ضد سرطان، درمان کننده بیماری های قلبی و پایین آورنده ی فشار خون است. مویز می تواند به تقویت معده کمک کند و برای افرادی که ناراحتی های گوارشی دارند، مفید است.  از دیگر خواص مهم مویز می توان به اثرات ضد درد، ضد آلرژی، ضد باکتری و اثرات محافظت کنندگی از کبد، قلب و سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

خوردن مویز در بیماران دیابتی

جالب است بدانید بیشتر قند مویز، از نوع فروکتوز است که برای جذب در بدن به انسولین نیاز ندارد، به همین دلیل مصرف کشمش و مویز به جای قند همراه چای، از قدیم به خصوص در افراد دیابتی مرسوم بوده است. در سال های اخیر نیز عنصر کروم در ترکیبات انگور و فرآورده های آن یافت شده است که موجب کاهش قند خون می شود. البته باید گفت اگر چه انگور و فرآورده های آن حاوی فلز کروم و قند فروکتوز هستند، اما به مقدار کم یا زیاد، قندهای دی ساکارید نیز دارند که می تواند برای افراد دیابتی ایجاد مشکل کند.
لذا بیماران دیابتی برای مصرف مویز باید با پزشک خود مشورت کنند و از زیاده روی در مصرف آن جدا خودداری نمایند.

توصیه ها
:

1- مصرف کشمش و مویز به مادران شیرده، سالخوردگان، کودکان در حال رشد و بچه های مدرسه ای به عنوان یک میان وعده توصیه می شود.

2- فرآورده های انگور به ویژه مویز و کشمش، از کالری بسیار بالایی برخوردارند که مصرف مقدار زیاد آن می تواند موجب افزایش وزن در افراد شود. در نتیجه مصرف آن برای افراد چاق توصیه نمی شود.

3- از خرید مویز و کشمش به صورت فله ای و روباز اجتناب کنید و حتما محصولاتی را که دارای بسته بندی بهداشتی، تاریخ مصرف و مجوز وزارت بهداشت هستند را بخرید.


  
  
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا از ترفند جدید کلاهبرداران خبر داد.

مجرمان سایبری در ترفندی جدید با ارسال ایمیل و اینکه آنها از کار افتاده هستند و توانایی کار ندارند و از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند و با کمک چند خیر اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی کرده اند و خرید از آنها باعث می گردد تا مشکلات اقتصادی آنها کاهش یافته و هزینه های درمانی خود یا نزدیکانشان را در آورند از کاربران کلاهبرداری می کنند.  
بر اساس این گزارش،پیامک هایی با این مضامین که بیماران کلیوی، قلبی و... هستند و نیاز به پیوند دارند،یا معلولینی هستند که دچار ضایعات نخاعی شده و توانایی حرکتی آنها محدود است، افراد سالخورده ای هستند که بیکاران و کودکان بیمار صعب العلاج (سرطان، ام اس، پیوند کلیه، دیابت و ای بی) یا لاعلاج دارند و یا کودکان آنها دارای بیماری خاص (دیالیز، تالاسمی و هموفیلی) هستند که از تامین مخارج درمان آنها عاجز هستند تلاش دارند تا حس انسان دوستی کاربران را ترغیب کرده و کاربران را به خرید از فروشگاههای اینترنتی خود یا خاص ترغیب کنند.
همچنین برخی از این فروشگاه ها که در این دست ایمیل ها به کاربران معرفی می شود فاقد نماد اعتماد الکترونیک هستند و اجناس تقلبی برای خریداران ارسال می کنند یا از ارسال کالای خریداری شده توسط کاربر خودداری می کنند.
گفتنی است،برخی از درگاههای بانکی متصل به این فروشگاهها  فیشینگ می باشد و کاربران را فریب داده و اطلاعات حساب کاربران را به سرقت می برند. شایان ذکر است،کلاهبرداران سایبری با ارسال ایمیل انبوه به کاربران از حسن نیت هموطنان عزیز  سوء استفاده کرده و آنها را در دام شگردهای مجرمانه خود می اندازند. کاربران باید مراقب باشند تا فریب این دست ایمیل ها را نخورده و در هنگام خرید حتما دقت نمایند که فروشگاههای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند، چرا که تخلف در این دست فروشگاهها کمتر صورت می گیرد و در صورت تخلف احقاق حق از آنها با توجه به وجود اطلاعات حقیقی و حقوقی آنها راحت تر می باشد.
منبع:پلیس فتا

  
  
مایکروسافت هر چه در تخصص داشته در ویندوز 10 رو کرده تا بتواند رضایت نسبی آن دسته از کاربرانش را که ناراضی هستند، جلب کرده و دوباره مورد توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان قرار گیرد.
 ویندوز 10 ترکیبی از نسخه‌های قبلی ویندوز یعنی 7 و 8 می‌باشد که با قابلیت‌هایی جدید و کاربردی از جمله منوی استارت جدید، دسکتاپ‌های مجازی و یکپارچگی، تجربه کاربری جالب را برای کاربران تلفن‌های هوشمند تا رایانه‌های رومیزی و ایکس باکس به ارمغان می‌آورد.
مایکروسافت از ویندوز 10 به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد کرده و گفته این پلتفرمی است که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. در ماه ژانویه امسال مایکروسافت اعلام کرد که به‌روز رسانی از ویندوزهای 7 و 8 به 10 رایگان خواهد بود، حتی بعد از آن خبرهایی منتشر شد که نسخه‌های غیرقانونی ویندوزهای 7 و 8 هم این به‌روز رسانی را بصورت رایگان می‌توانند دریافت کنند. گفتنی است، فقط ویندوزهای 7 و 8 قابلیت آپدیت به ویندوز 10 را دارند آن هم فقط تا یک سال! برای دریافت ادامه به‌روز رسانی‌ها باید نسخه اصلی را خریداری کنید.

ویندوز 10 چرا رایگان عرضه می‌شود؟!

آن دسته از کاربرانی که از نسخه شرکتی ویندوزها یعنی نسخه Enterprise استفاده می‌کنند باید لایسنس خریداری کنند، چرا که به‌روز رسانی برای این دسته از کاربران رایگان نیست.
اینجاست که می‌توان فهمید مایکروسافت بعد از شکست ویندوز 8 و از دست دادن کاربران خود حالا به این فکر افتاده تا به مدت یک سال به‌روز رسانی‌هایی را برای نسخه‌های قبلی ویندوز در نظر بگیرد. بعد از ویندوز ویستا مایکروسافت دومین شکست خود را با ارائه ویندوز هشت تجربه کرد و کاربران خود را از دست داد.
گویا ارائه خدمات بهتر برای جذب هرچه بیشتر کاربران و بازاریابی و کسب درآمد می‌تواند دلیل پشتیبانی یکساله مایکروسافت باشد. اما از حق که نگذریم مایکروسافت سنگ تمام گذاشته و قابلیت‌های زیادی را به آخرین نسخه سیستم عاملش آورده که از این قابلیت‌ها می‌توان به بازگشت استارت منو، خط فرمان جدید، امکان انتخاب هوشمندانه متن، چندین دسکتاپ و صفحه کاری اشاره کرد.

  
  
گروه تروریستی داعش با انتشار یک کتاب آموزشی آنلاین، آموزش‌های تروریستی خود را به اینترنت نیز کشاند.
انتشار کتاب عجیب «راهنمای داعش» در اینترنت! این کتابچه 70 صفحه‌ای که به زبان انگلیسی نوشته شده، راه‌های مختلف کلاهبرداری، ساخت بمب، گروگان گیری، حمله و تغییر نام و ظاهر را به تروریست‌های تازه کار آموزش می‌دهد.
این کتاب با توضیحاتی درباره چگونگی جمع آوری بودجه برای حمله آغاز می‌شود. داعش به خوانندگان این کتاب توصیه می‌کند از راه‌های اینترنتی به دزدی از مردم بپردازند.
مرحله بعد، ساخت بمب و مواد منفجره و ابزارهای مورد نیاز برای شروع حملات تروریستی است. این کتاب در پایان به توضیحاتی در خصوص عملیات پنهانی و روش‌های حمله اشاره می‌کند.

94/2/2::: 2:6 ع
نظر()
  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >